Een miljoen ?!

Nee ik ben geen miljonair geworden :-). Tenminste, ik schrijf deze post vooruit dus in theorie kan de grote rode vrachtwagen van de Postcode Loterij hier de straat nog inrijden maar daar ga ik niet van uit ! Maar alle reclames over grote geldprijzen zijn de dames dans La Maison niet ontgaan en fantaseren is gewoon leuk !

Wat wij zouden doen met een miljoen ?

→ Naar New York met zijn 4-en + Anja. Zonder koffers, alleen met handbagage en iets voor de eerste dag/nacht. De rest, incl de koffers, kopen we daar wel 🙂

→ Een nieuwe auto: een tijdje terug stonden Noëlla en ik noodgedwongen te wachten in de showroom van de Hyundai ivm het vervangen van een kapotte accu. Noëlla had onze nieuwe auto al snel gevonden, een mooie antracietgrijze Hyundai IX35 met een vanaf prijs van e 66.978 🙂

→ Het hele huis laten verbouwen met oa een nieuwe badkamer en keuken. Maar dan ga ik liever voor optie 4 🙂

→ Een vrijstaand huis dat helemaal is afgewerkt naar mijn/onze wensen

→ Wat leuke stedentrips en deze zomer lekker op vliegvakantie

→ Wat er dan nog overblijft: op de bank zetten voor later. Studie, rijbewijs en startkapitaaltje voor de meiden, mijn eigen pensioen etc.

Ik zou niet stoppen met werken trouwens, veel te leuk :-).

Wat zou jij doen met een miljoen ? 

3 thoughts on “Een miljoen ?!

Leuk als je een reactie achterlaat !

