Feel Good Friday #02

Eerste kerstdag overleed onverwacht George Michael op 53-jarige leeftijd. Mijn eerste grote liefde, helaas dacht hij daar anders over :-). Als tienermeisje hingen mijn muren en het schuine dak boven mijn bed vol met posters van Wham! en bij voorkeur met alleen George er op. Andrew vond ik net als vele andere meisjes iets teveel gay hahaha #wewistennietbeter.  Na het einde van Wham! bekoelde de liefde aan mijn kant, pas ergens in mijn twenties wist ik de qua muziek serieuzere George weer te waarderen. Hoewel de liefde nooit meer zo intens werd als in de jaren 80.

Ondanks de verdrietige aanleiding is Wake me up wel echt een feelgoodnummer voor deze vrijdag.

R.I.P.  George Michael

Leuk als je een reactie achterlaat !

