The Monthly Rewind – 11/2016

Ik ontdekte dat ik de terugblik op november nog niet had geplaatst dus hierbij alsnog ook al zijn het niet zo heel veel foto’s. Iets met te druk …

LIFE  / WEAR / EATS ..

Genieten van de herfst met een lekkere schuimige cappuccino, mooie herfstbladeren en een zalige pompoensoep.

Ik ging naar de kapper in Haarlem. En een weekje later nog een keer omdat er iets niet goed was gegaan :-(. Maar die tweede keer was het prachtig koud wi nterweer en genoot ik van een wandeling door het mooie Haarlem. Ik zag dit pand waarvan alleen de prachtige historische voorgevel nog overeind stond en waar achter/aan een heel nieuw gebouw werd gebouwd. Prachtig en best indrukwekkend gezicht.


READ / WATCH / LISTEN ..
De maand november bestond vooral uit veel werken en veel slapen. Maar tussendoor ook wel de tv en netflix natuurlijk :-).

Zo keek ik S3 van Crossing Lines af. Het was een leuk seizoen met een grotendeels nieuwe cast. S2 eindigde namelijk behoorlijk dramatisch met de dood van een deel van het team. Dit seizoen blijkt dat door die gebeurtenis het team an sich is opgeheven. Maar gaandeweg ontstaat er een nieuw internationaal probleem en worden er uit heel europa ervaren agenten ingevlogen en zo ontstaat er gaandeweg weer een team dat uiteindelijk met officiële toestemming mag gaan opereren.

Op tv liep Dokter Tinus af en zoals ik vorige maand al schreef, het is voor mij wel een beetje klaar. Expeditie Robinson loopt nog en blijft elke week weer verrassen. Het is zo’n geweldig leuk en spannend seizoen. Dio staat nu als eerste in de finale en dat had ik aflevering 1 echt niet gedacht. Bijzonder geraffineerd hoe hij zover is gekomen. Nog een paar afleveringen en dan is het afgelopen. Ik heb niet echt een favoriet eigenlijk, ik had eigenlijk niet gedacht dat deze mensen zo ver zouden komen..

The Voice is ook vaste prik, gelukkig nu (in december) met de live-shows. Ohh en net op de valreep van november: Gilmore Girls A Year in The Life. Een mini-serie-vervolg op de eerdere 7 seizoenen in de jaren 2000-2007. Inmiddels is het 2016 en wordt de kijker meegenomen in een jaar uit het leven van de Gilmore Girls. Ook de mini-serie is ontzettend leuk en bijzonder slim opgezet. De acteur die de Pater Familias Richard Gilmore speelde, is helaas overleden. In deze serie ziet de kijker dan ook hoe Emily, Lorelai en Rory ieder op hun eigen manier worstelen met het overlijden van Richard, hun man, vader en opa. Verder komen ook Michel, Sookie, Lane, Paris, Kirk en Logan langs evenals Miss Patty en Babette. Een feest der herkenning dus. Met een hele gemene cliffhanger dus nu MOET er echt wel een S08 gaan komen vinden S en ik !


RANDOM STUFF

We genoten van verschillende smaakjes kruidnoten al waren de Karamel Zeezout toch wel het lekkerste :-). En we schroefden met zijn 4-en het nieuwe naambordje naast de voordeur en hingen een ander welkomst-bordje er naast.


INTENTIONS
Mijn goede voornemens zijn nog altijd …

  • Accept what is, let go of what was and have faith in what will be
  • Aandacht besteden aan sporten en wandelen want dat geeft ook mentale energie
  • Lief zijn voor mezelf
  • positive thinking

En ik denk dat ik deze nog maar even voortzet 🙂

See you next month!

Leuk als je een reactie achterlaat !

