The Monthly Rewind 09/2016

En zo is het al weer Oktober ! Een prachtige nazomer de afgelopen weken en ook komende week lijkt het nog mooi weer te worden. September vloog voorbij en toch leek het soms alsof de tijd stil stond. Een tussenfase, geduld hebben, afwachten. Maar goed, ook dat is nu voorbij. Tijd om nog even terug te blikken en dan met frisse nieuwe blik naar Oktober !

LIFE  / WEAR / EATS ..
Begin september was ik jarig en ook al vierde ik het niet echt gezien de omstandigheden, toch voelde ik me uiteindelijk heel erg jarig die dag ! Zo verwend door lieve mensen om me heen. Met verrassingen en veel aandacht, wat voelde ik me rijk die dag :-). N en Y gingen op schoolkamp en net zoals vorig jaar hebben N en ik alles wat ze meenam op de foto gezet, zodat het makkelijk te controleren was dat alles weer mee terug kwam. Once again it worked like a charme :-).

Lieve vriendin K had niet alleen kaartjes naar de meiden op kamp gestuurd maar ook naar de ‘achterblijvers’. Ieder een eigen kaartje met een persoonlijke boodschap. Super lief !

S begon met haar mbo-studie in Leiden en dat bevalt ontzettend goed. Ze is super-enthousiast en lijkt helemaal op haar plek daar. De rest van de maand besteedde ik vooral aan het organiseren van allerlei administratieve zaken en werden de eerste dozen ingepakt. Ohh en werken natuurlijk, het is ontzettend druk op mijn werk dus meer dan genoeg afleiding !


READ / WATCH / LISTEN ..
Deze maand weer een eind opgeschoten met The Gilmore Girls, ik ben nu bijna eind S6 dus het schiet op! Voor 25 november ‘moet’ ik bij zijn t/m S7 omdat dan een 4-delige miniserie als vervolg komt, Gilmore Girls anno 2016 dus. Ook is er weer een nieuw seizoen van Crossing Lines, seizoen 3 met een aantal nieuwe rollen maar vanaf aflevering 1 weer spannend !

Op tv begon het televisieseizoen weer en genieten S en ik weer elke week van Dokter Tinus en Expeditie Robinson. En op zaterdag kijken we natuurlijk terug naar de aflevering van Ik Vertrek van die donderdag er voor. Het is weer genieten op de tv :-).


RANDOM STUFF
De meiden gingen een weekendje logeren bij opa Roel en Anja. Voor sommigen was het een pittig weekend, al die aanwezigheid en aandacht :-). Lekker in de tuin met Athos die ongevraagd een weekend ‘doggybootcamp’ had en naar de kermis met zijn allen. Athos was na afloop gesloopt en dacht ws ‘die kinderen komen er voorlopig niet meer in’ en ging pontificaal voor de voordeur bijslapen :-).


INTENTIONS
Mijn goede voornemens zijn nog altijd …

  • Accept what is, let go of what was and have faith in what will be
  • Aandacht besteden aan sporten en wandelen want dat geeft ook mentale energie
  • Lief zijn voor mezelf
  • positive thinking

En ik denk dat ik deze nog maar even voortzet 🙂

See you next month!

One thought on “The Monthly Rewind 09/2016

Leuk als je een reactie achterlaat !

