My life in 20 questions #tag

Al google-end kwam ik de My life in 20 questions tag tegen. Een tag die uit 20 vragen bestaat over jouw leven. Ik vond hem leuk genoeg om zelf ook in te vullen, so here we go ! 

1. FAVORIETE KLEUR?

Zwart, paars en rustige (aarde) tinten qua kleding. Maar in mijn interieur ga ik weer liever voor licht, dus veel wit, ecru met wat naturellen.

2. FAVORIET GETAL?

Ik roep vaak 7 maar geen idee waarom. Volgens mij heb ik dus niet echt een favoriet getal :-).

3. DROOMBAAN?

Ik had vroeger nooit een beeld van mijn droombaan. Ik wist ook heel lang niet welke kant ik op wilde, al had ik als tiener al wel iets met computers en nerdy-stuff. Uiteindelijk ben ik de administratie/boekhouding ingerold en dat bleek ik en heel leuk te vinden en ik bleek er ook nog best goed in te zijn. Sinds mijn eerste baan is het wel altijd een combinatie geweest van boekhouding met ‘iets’ erbij, veelal toch wel met automatisering. Ik heb nu inmiddels wel mijn ideale baan denk ik, als hoofd administratie maar ook zoveel extra leuke taken er om heen, als een soort spil in de organisatie.

4. WAAR ZIE JIJ JEZELF WONEN IN JE EENTJE/OP JEZELF?

Toch wel hier op het dorp, in een fijn huisje. Ik hou van dit dorp en tegelijkertijd is de stad dichtbij en is strand of grotere steden ook in de nabijheid.

5. FAVORIETE MANIER OM TE REIZEN?

Mijn eigen auto. Ik heb hem ruim 3 jaar nu en ben nog altijd ‘in love’. Ik kan echt blij worden van een auto, ik vond het ook verschrikkelijk toen in 2009 mijn prachtige antraciete Toyota aan gort werd gereden door een grote shovel. Ik was er zo blij mee, zo trots op. Er kwam een vervangende auto, hetzelfde model maar het klopte dan weer niet, het voelde nooit als ‘mijn auto’. Maar met mijn witte Sirion met sportvelgen en spoilertje ben ik dus weer wel helemaal in love :-).

6. WAT DOE JE GRAAG IN JE VRIJE TIJD?

Uitslapen, netflixen en luieren. Maar ook met een dagje of weekendje weg maak je me blij. Of een avondje uit. Hoe dan ook, regelmatig Me Time is belangrijk.

7. FAVORIETE KLEDINGWINKEL?

Bonaparte toch wel, al koop ik er voornamelijk in de sale :-).

8. VAN WIE/WELKE BAND ZOU JE GRAAG EEN CONCERT BIJWONEN?

Ik zou toch wel eens Adele live willen zien maar ja ik hoorde dit jaar niet bij de happy few.

9. FAVORIETE THEE?

Rooibos of Caramelised Pear.

10. VERZAMEL JE IETS?

Echt verzamelen nee maar ik ben wel een sucker voor parfums, tassen en schoenen..

11. IK KAN NIET SLAPEN ZONDER…

Mijn oordopjes zodat er absolute stilte om me heen is.

12. ALS JE 1 MILJOEN EURO HELEMAAL VOOR JEZELF KREEG, WAT ZOU JE ER DAN MEE DOEN?

Mijn huis verbouwen, als in een nieuwe badkamer, een nieuwe keuken, de zolder opnieuw indelen, nieuwe vloeren, alle wanden mooi af laten werken. En terwijl dat dan wordt gedaan zou ik met mijn meiden naar Amerika gaan. In ieder geval shoppen in New York en misschien een roadtrip ? Ik zou her en der wat weg geven en de rest wegzetten voor studie en toekomst van de meiden.

13. FAVORIETE MAKE-UP MERK?

Toch wel Chanel dan. Of NARS. Of MAC. Of … nou ja zoveel dus :-).

14. FAVORIETE LEKKERNIJ?

Ben & Jerry’s. En 43. En gele m&m. Ohhh en in dit seizoen verse aardbeien !

15. FAVORIETE SEIZOEN?

Elke seizoen heeft zijn charme maar het fijnst voel ik me in de zomer.

16. SLAAP JE MET JE DEUR OPEN OF DICHT?

Dicht.

17. WAAROM BEN JE BEGONNEN MET BLOGGEN?

Om te vertellen over mijn ziekte en de operaties. Vanuit daar ben ik een 2e blog gestart over mijn gewone dagelijkse leven. Met tussenpozen en via verschillende sites maar nu al ruim 7 jaar meen ik via WordPress.

18. HEB JE EEN ABONNEMENT OP (EEN) TIJDSCHRIFT(EN)?

Nope maar ik koop regelmatig de LIND.

19. WAT DEED JE AFGELOPEN NACHT OM 00.00 UUR?

Slapen. Gelukkig !

20 FAVORIETE PARFUM?

L’Air de Rien van Miller Harris. En voor alledag Roses van Chloé of Modern Muse van Estee Lauder. Alhoewel ik grijp momenteel ook regelmatig naar Jo Malone’s Woode Sage & Seasalt.

Oke.. ik kan dus overduidelijk niet goed kiezen dat blijkt wel uit sommige antwoorden :-). Mocht je de tag leuk vinden, neem hem gerust over en laat het me weten dan kom ik bij je lezen ! 

3 thoughts on “My life in 20 questions #tag

  1. Oh leuk ingevuld! Deze staat ook nog in mijn concepten haha. Al heel lang 😛 Ik houd ook van rooibosthee, drink niet anders eigenlijk. Wat fijn trouwens dat je nu je ideale baan hebt! Daar streef ik al jaren naar maar wil nog niet zo lukken 🙂

    Like

Leuk als je een reactie achterlaat !

