Top 10 favoriete blogposts

Hoewel ik al jaren (met tussenpozen) blog had ik me verder nooit zo verdiept in de statistieken. Ja ik zag wel het totaal aantal bezoekers en af en toe een dag er uit springen qua bezoekersaantal maar verder keek ik niet. Totdat ik eens een beetje aan het rondklikken was en zag wat de meest gelezen blogposts zijn geweest sinds september 2007 toen ik hier bij WP mijn allereerste blogpost schreef.. Het leek me leuk om de top 10 eens met jullie te delen !

bron foto

De meest gelezen blogposts sinds de start van mijn blog zijn:

  1. Lollipop – Melding toegang #WOMP
  2. Mijn eerste tattoo
  3. Flashback Friday #24
  4. Honingkip met zoete aardappel #FOOD
  5. Rooten Samsung S4 #WOMP
  6. Lollipop – notificaties uitschakelen 
  7. Multifocale (dag)lenzen
  8. Garmin Vivosmart HR
  9. Droogshampoo Batiste vs Aussie
  10. What else ?

Ik vind het wel een grappige mix van alles en nog wat, eigenlijk precies zoals ik mijn blog ook omschrijf. En ik vind het als gadget-nerd wel tof dat een aantal van mijn blogposts over lollipop-issues ook zo hoog eindigen.

Opvallend dat ook de FF #24 zo hoog eindigt, die gaat over een heel oud mobieltje. Nooit verwacht dat er mensen zijn die daarop zoeken en zo regelmatig bij mij uitkomen :-). En datzelfde geldt eigenlijk ook voor What else, over de aanschaf van mijn Nespresso in, jawel 2008 !

Wat ik ook merk is dat het gebruik van goede hashtags bij artikelen een goede zet is, sinds ik weer actief blog doe ik dat en dat zie je wel terug in de statistieken!

Ik vind het een grappig lijstje en ben benieuwd hoe het er over een tijdje uitziet, of er veel veranderingen zijn !

10 thoughts on “Top 10 favoriete blogposts

  1. Grappig is dat hè! Over het algemeen word bij mij my week het beste gelezen terwijl ik dat dan helemaal niet verwacht. Maar jou posts zijn ook altijd gezellig om te lezen, leest lekker weg zal ik maar zeggen!

    Liked by 1 persoon

Leuk als je een reactie achterlaat !

