Sweet Sixteen

Vandaag, 8 februari, is ze echt jarig. Sweet sixteen ! Het lijkt nog helemaal niet zo lang geleden dat ze daar als net geboren frummeltje in het glazen bakje naast me in het ziekenhuis lag. Zij kwam er fitter uit dan ik 🙂 maar na 5 dagen mochten we dan naar huis. Zestien jaar, ze lijken soms wel omgevlogen van klein moppie tot de mooie meid van nu. Zoveel dierbare momenten die ik me nog regelmatig herinner. Niet eens zo zeer de hoogtepunten als het zwemdiploma bijvoorbeeld maar juist die kleine momenten waarin ze iets zei of deed. Al die jaren zo enorm trots op haar en hoe ze groeit en ontwikkelt.

Gisteren hebben we het al gevierd met familie en vrienden en is ze goed verwend ! Een horloge van Daniel Wellington, waxtarts van Yankee Candle samen met een brandertje, lekker snoepjes en heel veel geld voor haar nieuwe telefoon. Het was een hele gezellig middag/avond met veel lol en gezelligheid. Bijna iedereen bleef eten en dat was supergezellig !

Vrijdagavond viert ze het voor haar vriendinnen. En vanavond vieren we het nog een beetje dans La Maison met pannenkoeken en daarna gaat het mes in het laatste stukje van Shawn & Justin :-).

 

19 thoughts on “Sweet Sixteen

      • Ik denk dat het met jongens wel iets anders is dan met meiden. De idolen moet je denk ik zoeken in de voetbal hoek. Klein frutje, haha. Ik weet niet precies hoe lang jij bent maar ik denk dat hij er niet ver vanaf zit: 1.67 is ie nu. En hij leeft op grote voet: schoenmaat 43.

        Liked by 1 persoon

        • Ik ben 1.72 dus hij is er bijna haha. En de schoenmaat oeff maar dat zal niet heel veel maten meer groeien toch? S is nu 1.69 met schoenmaat 36, echt kleine voetjes. Niet van mij trouwens, ik heb gewoon 39 a 40 :-). N en Y hebben ook geen grote voeten trouwens die volgen S haar tempo wat dat betreft.

          Liked by 1 persoon

          • Ik had geen idee hoe lang voeten doorgroeien… maar een podoloog op internet zegt tot 14 a 15 jaar. Fijn! Haha. Maar goed, Lee’s vader is bijna 2 meter lang en heeft Lee heeft nu dezelfde maat schoenen. Het kan dus best zijn dat die voeten zo ongeveer uitgegroeid zijn. Of niet. We zien ’t wel… We kunnen er altijd nog sandalen van maken zodat zijn tenen er door steken, dan doet ie er wat langer mee met die nieuwe schoenen hahaha…

            Liked by 1 persoon

Leuk als je een reactie achterlaat !

