Flashback Friday #52

Goodmorning ! Na alle oliebollen en champagne, gaat het bloggen gewoon weer verder :-). Op social media gaat de hashtag 2015bestnine rond en die leek me nu perfect om vandaag, op de allereerste dag van 2016 EN Flashback Friday te plaatsen. Nog eenmaal stil staan bij het afgelopen jaar.

 

Mijn 2015 was per saldo een vreemd, roerig en bij tijden ook heftig jaar. Zowel in de wereld als in mijn eigen kleine persoonlijke wereld. Het was niet het leukste jaar maar wel een jaar waarin veel duidelijk is geworden, soms met opluchting, soms met pijn en verdriet. Het is goed om het jaar met een positief gevoel af te sluiten denk ik, vandaar dat ik 2015bestofnine zo leuk vind. Dus hierbij mijn negen foto’s die, voor mij, mijn 2015 weergeven.

Tweeduizendvijftien was het jaar waarin:

  1. ik begon met structureel wandelen/lopen en het nog leuk vond ook ;-);
  2. ik naar London ging…..
  3. .. samen met Solène;
  4. de meiden een geweldige tijd in Disneyland hadden met Opa Roel en Anja;
  5. de woonkamer-renovatie de zomervakantie in beslag nam;
  6. mijn 2e (en voorlopig laatste) tattoo werd gezet;
  7. er fijne avonden en uitstapjes waren;
  8. een lunch een onverwacht keerpunt bleek te zijn;
  9. ik ging voor een heuse make-over.

Hoe 2016 gaat worden…. eigenlijk geen idee. Het zal het jaar worden waarin mijn oudste (hopelijk) haar eind-examen gaat halen. Ze ook haar eerste grote popconcert gaat beleven (Justin Bieber in okt). En het jaar dat de jongsten gaan beginnen aan hun laatste basisschooljaar. Dat zijn de dingen die ik nu kan overzien maar voor de rest voelt het letterlijk als een blanco jaar dat ik in stap. Dat alle kanten uit kan gaan.. wait and see, dat is mijn motto voor 2016.

Ik wens je een heel fijn, rijk en prachtig 2016 toe !

4 thoughts on “Flashback Friday #52

Leuk als je een reactie achterlaat !

