Maybelline Colour Drama

Om een of andere reden is Maybelline niet een merk dat me heel erg aanspreekt maar na het enthousiasme van de engelse beautybloggers over de Colour Drama lipsticks besloot ik het vak van Maybelline eens wat aandachtiger te bekijken bij de drogist.

De Colour Drama is eigenlijk geen lipstick maar een lippotlood. En dan niet bedoelt om je lippen te omlijnen maar om ze te stiften zoals je met een lipstick doet. Een lipstick in potloodvorm dus.

Maybelline zelf zegt er dit over:

De Color Drama is een zacht matte lipstick in potloodvorm met extra kleurpigmenten voor een krachtig kleurresultaat. Verkrijgbaar in negen intense kleuren.

Waarom het werkt

Door de kohl structuur is de Color Drama makkelijk en precies aan te brengen. Met 35% kleurpigmenten geeft deze lipstick bovendien  een intense kleur met dekkende finish.

Tip van onze make-up artist

Color Drama geeft een mooie matte finish. Wil je toch voor glans gaan? Breng dan een Babylips aan op je lippen nadat je ze hebt ingekleurd met de Color Drama.

Ik had op internet al wat swatches gezien maar eenmaal bij het schap kon eigenlijk alleen Pink So Chic 110 me echt bekoren en dus nam ik deze mee. Geen onnodige uitgave want ik was gelijk om toen ik hem in gebruik nam.

Het potlood is romig genoeg om goed en makkelijk aan te brengen, hij glijdt echt over je lippen en volgt de contouren van mijn lippen. Tegelijkertijd is hij mat genoeg om een lange houdbaarheid te garanderen, zonder dat het weer een uitdrogend gevoel geeft op je lippen. Lijntjes en velletjes worden niet geaccentueerd en de hoeveelheid kleur dat er af komt is indrukwekkend. Tot slot is Pink So Chic 110 een lipkleur die simpelweg geweldig is voor de herfst-en winterperiode.

Kortom, een aanrader ! Ik heb hem sinds aanschaf 2 maanden geleden bijna elke dag met veel plezier gebruikt, het is dus zeker een favoriet geworden.

 

Leuk als je een reactie achterlaat !

