Aftershave balsem als primer ?

De afgelopen maanden las ik op diverse beautyblogs dat aftershave balsem voor mannen ook een prima product is voor ons dames, namelijk als:  make-up primer. Het was iets wat nog altijd in mijn achterhoofd zat om eens uit te proberen maar ik had er nog niets mee gedaan. Ergens vond ik het ook een beetje gek idee en kon me niet voorstellen dat het zou werken.

Toen ik onlangs een nachtje overbleef bij mijn vader en ’s morgens bij het opmaken constateerde dat ik mijn primer was vergeten, baalde ik wel een beetje. Met mijn gecombineerde huid is primer toch wel een must om mijn make-up mooi aan te brengen en vooral heel de dag ook mooi te laten blijven. Toen herinnerde ik me de tip van de aftershave balsem weer en ik dook in het toiletkastje van de gastheer :-). Als ik mijn vader een beetje kende verwachte ik wel zo’n product aan te treffen en inderdaad ! Nivea Aftershave Balsem !

Werkt het ? Ja !! Ik heb een kleine hoeveelheid uitgesmeerd over mijn gezicht. Je moet wel even de tijd geven om in te trekken, in het begin is het even plakkerig. Maar dan voelt mijn huid eigenlijk hetzelfde qua texture en finish als mijn eigen primer. Ik heb daarna mijn foundation aangebracht en dat ging prima, niks geen strepen of nog erger, dat je basis gaat rullen en je eindigt met allemaal korreltjes op je gezicht.

Ik heb de rest van mijn make up aangebracht en aan het eind van de dag mijn gezicht opnieuw bekeken. Het zag er allemaal nog prima uit. Kortom aftershave balsem als primer werkt echt. Het is dus een prima en betaalbaar alternatief. Of superhandig als je een nachtje overblijft en je primer vergeten bent.

Thanks voor het lenen Daddy !

Heb jij dit al eens uitgeprobeerd ? 

Bron foto
12 thoughts on “Aftershave balsem als primer ?

Leuk als je een reactie achterlaat !

