The Monthly Rewind – 09/2015

September is al weer voorbij, langzaam gaan we naar het einde van 2015.  Deze maand genoten we nog van zonnige zomerse dagen maar ook de eerste herfstdagen waren er. Ik vertel je snel meer over mijn september !

LIFE ..

Op de allereerste dag van de maand werd mijn tweede tattoo gezet. Na een paar weken goed smeren en de jeuk verbijten is hij prachtig genezen. Ik ben er zo bij mee !

Ik was jarig  (ja ja ik kan eindelijk die 37+ loslaten 😉 ), begon weer met sporten en eindelijk werd er een nieuwe airco op mijn werk geïnstalleerd #arbotechnischverantwoord.

Noëlla was pupil van de week, de meiden gingen voor het eerst op schoolkamp en kwamen afgeserveerd terug :-). En in de laatste dagen genoot ik van fijn gezelschap met leuke en boeiende gesprekken rondom een houtkachel.


WEAR..

De laatste keer zomerse items, een heerlijk nieuw Essie lakje met de naam Maximillan Strasse Her en in de tweede helft wordt het toch frisser, tijd voor wat warmere kleding.


EAT..

No comment 🙂


LISTEN..

Prachtig nummer wat ik maar blijf luisteren. Theme song voor deze maand dus ! I won’t take the easy road ..


WATCH..
Het tv seizoen is weer begonnen met een aantal fijne programma’s. Natuurlijk Expeditie Robinson elke week, het lijkt me weer een leuke serie worden. Tof dat er voor het eerst ook een youtuber mee doet als ‘bekende nederlander’, ik denk dat ze daarmee weer een heel nieuwe kijkersdoelgroep aanboren. Want mijn kinderen hebben geen idee wie Jaap Jongbloed is maar kennen wel alle populaire youtubers en reken maar dat ze Teske beschouwen als hun vriendin :-). Alhoewel ze waarschijnlijk nog liever Enzo Knol zouden zien in ER !

Daarnaast is Overspel seizoen 3 ook weer begonnen. Benieuwd hoe het verder gaat nu Willem is teruggekeerd en Couwenberg in het gevang zit.

En op de valreep van september: Dokter Tinus ! Solène en ik liggen wekelijks dubbel om de acties van de dokter en toch is ie ergens ook wel cute en aandoenlijk.

En tussendoor vordert White Collar op Netflix ook aardig, ik zit nu eind seizoen 2 dus nog maar 3 seizoenen te gaan.


NEW IN..

Erg blij met mijn nieuwe oorbellen, ik heb mijn oorgaatjes weer helemaal ontdekt :-). En zo lief, van Yanique kreeg ik een kleine blije boedha. Voor als ik eens verdrietig ben #sweet.


(NOT SO) FAV’S..

Mijn geurkaars van Jo Malone, heerlijk even branden terwijl ik in bed nog even met de tablet bezig ben. En mijn herfst/winter parfums weer tevoorschijn gehaald en ze met veel liefde en plezier weer elke dag dragen. Ik had eigenlijk geen Non-Favorieten, gelukkig !


INTENTIONS
Mijn goede voornemens vorige maand waren:

  1. Meer foto’s maken -> Check !
  2. Knop om qua eten en sporten/bewegen -> ehmmm 
  3. Het regelmatig bloggen weer op pakken -> Check !
  4. De #100happydays challenge doen -> Check !

En voor komende maand zijn mijn doelen :

  1. Blijven doorgaan met foto’s maken
  2. Knop om qua eten en sporten/bewegen
  3. Minstens een keer boven de 10.000 stappen zetten
  4. De #100happydays challenge voortzetten : dag 30 tm 61 !

Tot zover mijn maand, see you next month!

3 thoughts on “The Monthly Rewind – 09/2015

Leuk als je een reactie achterlaat !

