L’Oreal Color Riche Lipstick

L’Oreal als make-up merk ben ik het afgelopen jaar steeds meer gaan ontdekken én waarderen. Na de foundation Infallible 24H Matte en een matterend poeder, zijn nu de Color Riche lipsticks aan de beurt. Ik kocht ze al een tijdje terug in London met een leuke 2+1 kortingsactie. 

Totaal dus drie stuks uit de Color Riche collectie van 2015 die mee terug naar huis vlogen ! De huls voelt stevig en degelijk aan. Het goudkleurige heeft ook matte delen en doet niet goedkoop of kitcherig aan. Als je de dop er op schuift, hoor je een zacht klikje. Geen magneetsluiting wat je bij high-end merken vaak ziet, maar het geeft wel een beetje die suggestie en alles bij elkaar geeft het toch wel een wat luxueuze beleving.

Ik koos voor de volgende drie kleuren:

  • Color Riche Satin 431 Fuchsia Declaration
  • Color Riche Satin 632 Greige Amoureux
  • Color Riche Satin 136 Flamingo Elegance

Fuchsia Declaration (431) is mijn favoriet van de drie. Een mooie roze-berry-achtige kleur.  Greige Amoureux (632) is een fijne my-lips-but-better lipstick. Deze past overal bij en zit eigenlijk altijd in mijn tas voor het geval dat. De derde Flamingo Elegance (136) is mijn minst favoriete, hij is een beetje koraalachtig en dat vind ik bij mijzelf een lastige kleur. Toch is hij wel fijn voor de zomer als ik wat meer kleur heb door de zon.

De lipsticks zijn neutraal van kleur en brengen makkelijk en mooi aan. Ze zijn romig en glijden soepel over de lippen. De houdbaarheid is meer dan prima. Bijwerken is nu eenmaal nodig maar het is niet zo dat je na één hap of slok al weer moet stiften.

Dus ja, ik ben zeker tevreden over deze lipsticks.  Hoewel het om een drogisterijmerk gaat, vind ik de prijzen van L’Oreal producten echter niet echt in de categorie ‘goedkoop’. Ik meen dat je voor een lipstick al snel € 12 tot € 14 betaald. Gelukkig zijn er regelmatig aanbiedingen van 1+1 etc dus als je zo’n aanbieding nog eens voorbij ziet komen, ga dan zeker eens het productschap bekijken !

Leuk als je een reactie achterlaat !

