The Monthly Rewind – 06/2015

lundiHet is juli inmiddels dus tijd voor de terugblik op afgelopen maand. Overigens zal ik in juli en augustus wat minder regelmatig blogs plaatsen, het is immers vakantietijd, de kinderen zijn thuis en ik heb een hoop dingen op de planning staan waaronder een verbouwing van de woonkamer. Vanaf september wil ik weer verder met twee tot drie posts per week. Maar eerst JUNI !!

LIFE ..
Oke en toen kwam ik er achter dat ik deze maand eigenlijk amper foto’s heb gemaakt :-). Het was ook verder geen hele spannende maand, we werkten, gingen naar school en hadden hier en daar een leuke activiteit in het weekend. Slaapfeestjes, werkuitjes, voetbaluitjes, uit eten , verjaardagsfeestjes, dat soort dingen. De Waterrecreatiedag was er ook weer maar de dames hadden weinig sjoege aan activiteiten mee te doen. Dus haalden we vooral lekkers zoals verse aardbeien en een gebakje op de braderie. En verder deden we het rustig aan.


WEAR..

Begin juni ging mijn Up24 kapot. Hoewel, hij telde nog altijd mijn stappen en kon opgeladen worden maar de knop waarmee je bepaalde acties triggerde werkte niet meer. Dus de slaapstand of de activiteitenmodus moest ik via de app opstarten. Niet handig, aangezien die knop ook bestemd is voor een eventuele reset. Hij was pas 5 maanden oud dus er zat nog garantie op. Na 3 weken kreeg ik bericht dat hij niet meer te repareren was en dat ik de aanschafprijs terug kreeg. De Up24 was namelijk inmiddels uit het assortiment.

Omdat ik wel erg tevreden was over het concept zelf en mijn Up24 echt had gemist, kocht ik zijn opvolger de net uitgebrachte UP2. Sinds een kleine week loop ik dus hier mee rond. Hij werkt grotendeels hetzelfde, grootste verandering is dat  het bandje een stukje subtieler en fraaier dan zijn voorganger. Er zit geen knop meer aan, je tikt aan de bovenkant om de diverse acties uit te voeren. De bijbehorende app is grotendeels hetzelfde, wel top dat de foute nederlandse vertalingen inmiddels zijn aangepast. Er staat nu gelukkig ‘diepe slaap’ ipv ‘geluid slaap’ voor het engelse ‘sound asleep’ :-).


EAT..
Buiten een gezellig etentje bij de Parel begin juni, heb ik eigenlijk best keurig gegeten. En dat laat de weegschaal gelukkig ook zien! Geen foodfoto’s dus, maar ik had wel een lekker recept geplaatst: Pasta Salade ! Eigenlijk best zonde dat ik de werkelijk goddelijke verse aardbeien met ijs en slagroom niet heb gefotografeerd ! Te druk met kletsen :-).


LISTEN..
Deze maand zoveel tv gekeken en weinig tot geen muziek geluisterd …


WATCH..
Een goede kijkmaand ! Zo liep Orphan Black nog even door, bijzondere wendingen in het verhaal en soms weet ik niet of ik niet medelijden of afschuw moet voelen bij bepaalde personages.

Lang naar uitgekeken: Orange Is The New Black seizoen 3 stond in zijn geheel op Netflix #yeahh. Ik heb het complete seizoen afgekeken en hoewel het einde briljant is, ben ik over de rest wat minder enthousiast. Het oorspronkelijke verhaal is een beetje losgelaten en Piper werd er niet leuker op. Boeiend blijft de flashbacks naar het leven van diverse gedetineerde vrouwen waardoor je ontdekt dat ze ook een hele menselijke kant hebben en dat het feit dat ze in de gevangenis zijn beland lang niet zo zwart-wit is als je misschien in 1e instantie denkt.

En tot slot was Broadchurch seizoen 2 bij RTL4, heerlijk twee lange afleveringen achter elkaar elke zondagavond. Eindelijk antwoord op de vele vragen over de moorden in Sandbrook en natuurlijk de rechtszaak tegen de vermeende moordenaar van Danny. Mooi het eind waarin het dorp zijn gelederen weer sluit en op hele correcte manier afrekent met de dader.


NEW IN..
Behalve de UP en een nieuwe bestelling van Whey Proteine eigenlijk niets #sparen #goedbezig


(NOT SO) FAV’S..
Mijn FAV’S … nog steeds heel veel aankopen uit Londen die ik (bijna) elke dag gebruik. En mijn daglenzen, heerlijk en geen oogontstekingen meer !

De laatste week hebben we te kampen met een hittegolf en daar pas ik ook mijn make-up op aan. Grote fav is nu een minimale make-up met een primer als basis en dan wat concealer onder mijn ogen (oh yess de jaren gaan echt tellen) en wat concealer op de meest rode plekjes in mijn gezicht. Heel lokaal dus en goed uitblenden. Het geeft net een beetje meer qua verzorgd uiterlijk zonder heel veel op te hebben. Wat afpoederen, waterproof oogpotlood en mascara, wenkbrauwen bijwerken en tot slot een beetje bronzer en blush. The Make-up Menu Hotversion :-).

Eigenlijk geen non-fav’s deze maand, top !

Tot zover mijn maand, see you next month!

2 thoughts on “The Monthly Rewind – 06/2015

    • Dank je wel Annemarie :-). Soms is het wel een klus om zo’n blogpost samen te stellen qua tijd enzo. Maar als ie dan klaar is denk ik idd: ja leuk zo’n compleet overzicht.

      Jij ook fijne vakantieperiode 🙂 Ongetwijfeld maak je weer mooie foto’s om ons van te laten genieten !

      Liked by 1 persoon

Leuk als je een reactie achterlaat !

