Liebster Award

jeudiEen tijdje terug ben ik door Annexx genomineerd voor de Liebster Award.  Ze had een paar leuke en lastige vragen bedacht die ik hierbij ga beantwoorden.

 

1.  Wat is op dit moment je favoriete product?
Zo meteen een lastige :-). Ik heb zoveel favorieten in verschillende categorieën ! Zoals mijn NARS foundation, mijn hourglass ambient light blush, mijn Anastacia wenkbrauwpotlood, mijn Urban Decay 3 oogpalette en en en en en. Maar goed, als ik het algemener trek en echt één product moet bedenken waar ik echt niet zonder kan, dan zeg ik: droogshampoo.

2. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik hou van schrijven en van delen, het geeft me energie. Als ik een ander enthousiast maak of bijvoorbeeld met mijn endo-blog iemand het gevoel geeft dat ze niet de enige is, dan maakt mij dat ook blij.

3. Hoe verzon jij je blognaam?
Ik blog al heel lang en onder verschillende namen. Vorig  jaar heb ik mijn blognaam veranderd in Maison du Sudville, het is een franse kwinkslag naar de familienaam.

4. Hoeveel talen kan je spreken?
Nederlands en Engels in ieder geval. Duits en Frans kan ik redelijk volgen maar spreken is weer lastiger, vooral in het frans.

5. In welke landen ben je tot nu toe al geweest?
Ik ben alleen binnen Europa geweest. Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Joegoslavië en Frankrijk vooral in mijn jeugd. Ook een keertje Spanje. Later, in mijn twenties, meerdere malen naar Griekenland. En de laatste jaren vooral Frankrijk weer. Ohh en Engeland natuurlijk, vorige maand :-).

6. Als je 1 ding voor de rest van je leven moest eten, wat zou dat dan zijn?
Overnights oats. Gezond en voedzaam en lekker !

7. Hoelang bestaat jouw blog al?
Bij wordpress inmiddels zo’n 8 jaar, daarvoor zat ik bij web-log.nl en punt.nl . Ik ben ergens rond 2001 gaan bloggen, toen mijn ziekte zich begon te openbaren en ik een manier zocht om te delen wat ik meemaakte. Ik trok al snel niet alleen familie en vrienden maar ook lotgenoten waardoor dat dagboek/blog een vlucht nam. Omdat ik dat toch beetje wilde scheiden van de rest van mijn privé-leven en kind(eren) begon ik korte tijd later een prive-blog waaruit MdS uiteindelijk is voortgekomen.

8. Wat is een ding dat je zeker nog een keer wilt doen in je leven?
Naar New York gaan !! Met een lege koffer uiteraard en een volle creditcard. En dan terugkomen precies andersom 🙂

9. Waar ging je eerste officiële blogpost over?
Ik neem dan maar de eerste blogpost hier bij WordPress. Dat was deze en was kort na onze verhuizing. Ik was erg moehoeeee zo te lezen :-).

10. Hoelang duurt het voordat jij in de ochtend  helemaal klaar bent met make-up etc?
Dat kost hooguit 15 min inclusief mijn haar en dan breng ik aan dagverzorging, primer, foundation, wenkbrauwpotlood, poeder, blush, bronzer, oogschaduwbasis, 1 of 2 kleuren oogschaduw, oogpotlood, mascara en lipstick.

11.  Heb je nog grootse plannen met je blog? zo ja, wat?
Neuhh, laat mij maar lekker bloggen zoals ie gaat 🙂

Ik vond het leuk dat Annexx mij had genomineerd en geef graag het stokje door. Dus lees jij dit blog en denk je, héé dat is leuk dat wil ik ook wel doen, dan ben je hierbij genomineerd voor de Liebster Award :-). Ik zou het leuk vinden als je laat weten als je de nominatie accepteert !

  1. Welke 5 beauty/verzorgingsproducten neem je zeker mee naar een onbewoond eiland buiten zonnebrandcrème ?
  2. Wat staat bovenaan jouw bucket-list ?
  3. Wat zijn je hobby’s naast het bloggen ? 
  4. Waar zie je jezelf over 5 jaar ?
  5. Waarvoor kun je jou midden in de nacht wakker ? 
  6. Wat is je favoriete eten en drinken ?
  7. Wat is jouw guilty pleasure ? 
  8. Waarom ben je begonnen met een blog ? 
  9. Wat is je laatste grote aankoop geweest ?
  10. Wat is je holy grail qua low-budget en high-end producten ?
  11. Waar geef je altijd teveel geld aan uit ? 

Regels van de Liebster Award

-Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft.
-Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door degene die je genomineerd heeft.
-Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers of minder).
-Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.

 

Leuk als je een reactie achterlaat !

