The Monthly Rewind – 05/2015

lundiVandaag begint juni en de meteorologische zomer al zou je dat het met weer niet zeggen. Maar het schijnt eind deze week toch eindelijk droog, zonnig en warm te worden! Voor het zover is, eerst nog even de samenvatting / terugblik op Mei!

LIFE ..
Mei was een rare maand eigenlijk met veel ‘gebroken’ weken voor de kinderen. Ze zouden dat toch eens anders moeten doen want dit is wel superonrustig zo. Ik zelf genoot van de extra vrije dagen. En ja zeker als dat gecombineerd wordt met een tripje Londen.
Want wat hebben we het leuk gehad en veel geshopt !


 

WEAR..
Weinig spannends qua wear want de zomerkleding bleef in de kast. Maar optimistisch ruimde ik wel mijn kast op/in en zette mijn zomerparfums klaar. S had wel genoeg to wear 🙂


EAT..
Ondanks bovenstaande foto’s was het best een rustige food-maand :-).  Dit was onze buit in/uit Londen maar daarbuiten weinig uitstapjes en etentjes.


LISTEN..

In mei heb ik heel veel gelopen, veelal in mijn eentje en dan zet ik graag een muziekje aan. Deze maand was dat vooral muziekvan Amy Macdonald. Lekkere muziek voor tijdens het wandelen.


WATCH..
In mei wederom weinig tv gekeken. Orphan Black wel elke zondag maar daarbuiten eigenlijk vrij weinig. Natuurlijk was er het songfestival maar de halve finale heb ik uit gezet na Trijntje en de finale heb ik gedeeltelijk maar gezien. O well weinig aan gemist ook.


NEW IN..

Heel veul …. 


(NOT SO) FAV’S..
Mijn FAV’S staan grotendeels op de foto hierboven 🙂 en zal ik de komende weken uitgebreider gaan beschrijven.

Er was ook één grote Not So Fav en dat waren mijn maandlenzen. Vorige maand schreef ik over mijn oogontsteking en vorige week had ik er weer één. Dat werd iets te toevallig .. Twee maanden geleden was ik namelijk overgestapt van daglenzen naar maandlenzen. Een paar weken na het eerste paar had ik oogontstekingnummer 1. Nadat dit goed genezen was, pakte ik een nieuw paar maandlenzen en na een paar weken: oogontstekingnummer 2. Qua hygiëne zit het wel goed maar ik heb ook erg last van hooikoorts wat ook effect heeft op mijn ogen. Mijn theorie is dat de combi hooikoorts en maandlenzen bij mij niet zo lekker is. Dat door de hooikoorts de lenzen eerder vervuilen cq niet goed schoon te maken zijn op den duur. Met bacteriën en oogontstekingen tot gevolg. Dus sinds vorige week ben ik weer over op daglenzen, hopelijk gaat dat nu goed !

Tot zover mijn maand, see you next month!

Leuk als je een reactie achterlaat !

