London Shoplog

jeudiLonden was heerlijk, zoals je hier kunt terug lezen. We gingen vooral voor het shoppen en ook al hebben we 3 dagen rond gelopen, we zijn nog lang niet klaar ! Ik had vooraf een aantal zaken op mijn wensenlijstje staan van merken/producten die niet of moeilijk in NL te krijgen zijn.  Tijd voor een shoplog dus !

Dit was zo ongeveer de opbrengst :-). Op Schiphol kocht ik 3 creme’s van L’Occitane, Chloé Eau de Roses en mijn Longchamptas. In Londen bij Superdrug kocht ik 2 Bourjois lipproducten en een dupe (hopelijk) van de Bobbi Brown Shimmer Bricks.

Eten ! Oreos ! We vonden zoveel verschillende Oreos dat was nog lastig kiezen :-). En lekkere chocola hmmmmm. Bij Boots was een leuke aanbieding van Denman-borstels (en ik had er al veel goeds over gelezen op diverse blogs) dus nam ik er 2 mee.  Superdrug had deze kwastenset van RealTechniques die ik al een tijdje op het oog had in een vette aanbieding dus ook dat verdween in mijn mandje.

Bij Selfridges (een soort Bijenkorf) vond ik de stand van NARS en dat stond hoog op mijn lijstje. Ik had al zoveel gehoord van de foundation maar ja qua kleurkeuze wil ik dat echt wel even in het echt zien en proberen. Ik werd heel fijn geadviseerd (al het winkelpersoneel is in Londen ontzettend vriendelijk en correct) en vertrok met een foundation en concealer.

En bij Boots vond ik deze mini’s gele citroendoucheschuim. Heel goedkoop maar geregeld genoemd op Engelse blogs dus hoppa mee !

Bij Boots kocht ik de inmiddels zeer populaire Roller Lash van Benefit en de cheapass en eveneens geroemde Collection 2000 concealer. Links zie je net nog 1 van de 3 L’oreal Lipsticks die ik mee nam.

Bij Superdrug vond ik Wash In Wash Out, een soort gekleurde conditioner ipv je gewone conditioner. Deze zou je geverfde haarkleur weer wat oppeppen. En ook twee MUA palletten waarbij ik een 3e, speciale 5th birthday editie, gratis kreeg. Ook een fijne aanbieding van Soap and Glory waarvan ik de Solar Bronzer en matterende poeder mee nam. Superdrug is geweldig, zoveel goede aanbiedingen van 3 voor 2 of voor x% korting !

Opnieuw bij Selfridges, nu bij de Jo Malone stand. Wat een bijzondere prachtige parfums ! Woww ik was onder de indruk en heb een nieuw favoriet merk erbij. Het was nog lastig kiezen maar ik ging voor een parfum en geurkaars in 2 verschillende geuren. Het werd zo mooi ingepakt, dat is toch een heerlijke verwennerij!

En dan SpaceNK, ook een winkel op mijn to-do-list. Wat een prachtige winkel met prachtige merken en goed personeel dat inhoudelijk weet wat ze verkoopt. Ik ging voor Living Proof, de shampoo en hairstyling mini-set en slaagde dus !

Dit was grotendeels wat ik heb gekocht. Mijn dochter ging vooral voor de kleding en heeft haar zomergarderobe daar gekocht. Oja, we zijn ook nog bij Lush geweest en hebben daar wat bruisballen gekocht. Wist je dat in Lush in Londen de grootste Lushwinkel ter wereld is ? Echt leuk om rond te snuffelen maar wel enorm druk !

We hebben ondanks 3 intensieve dagen en heel veel lopen nog lang niet alles gezien. Selfridges alleen maar de benedenverdieping terwijl er zoveel meer is. Liberty, Debenhams en zo nog wat bekende lokaties, we zijn er niet aan toegekomen. Dus meer dan genoeg reden om nog eens terug te gaan :).

Van veel aankopen komen de komende weken reviews dus stay tuned en vergeet je niet te abonneren via Bloglovin of via een van de buttons hiernaast !

One thought on “London Shoplog

Leuk als je een reactie achterlaat !

