The Monthly Rewind – 04/2015

lundiEn weer is er een maand voorbij. April 2015 ligt achter ons. Een maand die vooral in het teken stond van de 10e verjaardag van Noëlla en Yanique. Daarna werd het minder leuk, Yanique belandde in een flinke astma-aanval wat voor de nodige zorgen en gebroken nachten zorgde. Gelukkig werd een ziekenhuisbezoek op het nippertje afgewend maar het was spannend. Koningsdag kwam natuurlijk voorbij en de maand eindigde voor mij met een fikse oogontsteking. Gelukkig lijken de oogdruppels aan te slaan maar ik tik deze blog stukje bij beetje.

LIFE ..
April werd vooral in beslag genomen door de voorbereidingen op de woonkamerrenovatie komende zomer. We bekeken vloeren en behangboeken en maakten aan het eind van de maand een definitieve keuze. Eind juli wordt er een mooie lichte pvc vloer gelegd en gaan we ook schilderen en behangen. Even opfrissen na 8 jaar maar vooral die vloer, daar kijken we allemaal naar uit !  En na een dag of wat in deze maand werd het eindelijk lente en kon ik in korte broek en blote benen mijn wandelingen doen. Op mijn nieuwe nikes :-), ik ben nu zelfs stukjes aan het hardlopen zo goed gaat het lopen !  #yeahh #goedbezig #goedevoornemens #2015

Ik installeerde lollipop op mijn S4 maar liep tegen zoveel minpunten aan dat ik hem besloot te rooten.  Anja deed mee en zo zaten we een middag met laptop, mobiel en een fles wijn aan tafel om van alles te doen. Leuk om uit te vogelen en genoeg voer voor nieuwe blogposts :-). Zie de categorie Lollipop !

Mijn auto kreeg weer de zomerbandjes en ik liep met zomerbeentjes. Koningsdag was koud maar wel zonnig en droog en Google had een leuke afbeelding gemaakt die dag !


WEAR..

Weinig nieuws in de categorie Wear, ik draag nog altijd de UP24 en gebruik meerdere keren per week mijn sport-of wandelschoenen :). Zomerkleding nog niet echt aangehad met het wisselvallige weer. MAAR !! Ik had wel een intake-en ontwerpafspraak voor mijn 2e tattoo. Dit zijn wat inspiratieplaatjes. Zouden ze zijn opgenomen in het ontwerp of niet ? Je ziet het in september want dan pas wordt hij gezet :-).  Op mijn rechterschouder trouwens !


EAT..
Geen foodfotos ! Het was een rustige maand qua uitstapjes met eten en drinken. Wel wat verjaardagen en natuurlijk Pasen maar daarna was het rustig op eetgebied en ging de weegschaal weer rap naar beneden. De -25 komt weer in het vizier !


LISTEN..

Van dit lekkere vrolijke en ongecompliceerd nummer krijg ik spontaan zin in de zomer !


WATCH..
In April heb ik eigenlijk heel weinig tv gekeken. Ik keek naar The Missing, een korte serie over een engels jongetje van 5 dat tijdens vakantie in Frankrijk verdwijnt. Zijn ouders en met name zijn vader onderzoeken al die jaren elk mogelijk spoor. Acht jaar later keert zijn vader terug naar het Franse dorpje en onderneemt een allerlaatste poging te achterhalen wat er is gebeurd met zijn zoontje. Een intrigerend en ook wel ontroerende serie met een verrassend eind. En aan het eind van de maand begon ook Orphan Black weer, spannend hoe het verder gaat met Sarah en haar zussen !

ohh en ook leuk om te kijken: Yanique’s optreden op Koningsdag !


NEW IN..

Op de valreep kocht ik deze fijne zomerschoenen bij Miss Etam en ik was erg blij met mijn nieuwe aankopen van MAC.


(NOT SO) FAV’S..
Deze maand had ik niet echt nieuwe (not so)Fav’s qua producten maar ik genoot wel volop van de beginnende lente en ontluikende natuur, ook een Fav !

Tot zover mijn maand, see you next month!

Leuk als je een reactie achterlaat !

