Plop en de pinquin

Solène wilde graag eens met mama naar de film. Dus gisteren hadden we echt een meidendag samen ;-). Eerst de kaartjes halen, toen nog even winkelen en een lekker broodje eten en toen op naar de bioscoop !

Solène had gekozen voor Plop en de Pinquin. Een leuke film over Poolkabouter Snorre en Pinki de Pinquin die verzeilt raken in het grote kabouterbos van Plop. Pinki is namelijk ontvoert van de zuidpool door 2 rare snuiters (oa Adje uit de show van Paul de Leeuw). De bazin van deze 2 mannetjes, Lousie Appelboom (=Leontine Borsato) wil namelijk een hoogstaand culinair restaurant en dus moet de chefkok (Pierre Wind) pinquinensoep maken. Plop en zijn vrienden belanden dus op de Zuidpool en na vele avonturen komt alles weer goed en leeft Pinki samen met zijn vriendjes weer veilig op Antartica. Solène heeft genoten (nadat ze aan het harde geluid gewend was hahahahaha) en mama heeft ook gelachen om de grote-mensen-grapjes die Studio 100 er weer in verwerkt had.  Maar bovenal was het gewoon superleuk om met mijn grote-kleine-dochter een dagje uit te zijn !

5 thoughts on “Plop en de pinquin

  1. Ieks… Plop. Ik ben errug blij dat Bastiaan daar niet heen wil, ik ben duidelijk al in een volgende fase, ik ga met mijn meiden naar ‘Alles is Liefde’ 😉
    Maar wel gezellig, zo met je oudste dochter er op uit zonder de mini’s!

    Like

  2. Faabs schreef:

    Solene moet nog erg wennen aan bioscoopgeluid 😉 de laatste film was Cars maar dat was geen onverdeeld succes ;-))) volgende film heeft ze inmiddels al gepland: Waar is het paard van Sinterklaas ?

    Like

  3. lara schreef:

    klinkt leuk maar wat ben ik blij dat sergen piet piraat leukerder vindt dan plop 😉
    Zonder gekheid, heerlijk toch zo’n meidendagje met je oudste?

    Hoe is het met je 2 andere meissies??

    zal ff op je site spieken, dan merk ik vanzelf hoe het met ze gaat,hihi

    liefz lara

    Like

Reacties zijn gesloten.